Forårskoncert Gudbjerg Kirke 6 maj 2026
Diverse fotografer har haft travlt, for at forevige vores dejlige forårskoncert i Gudbjerg Kirke. Det var et dejligt stort kirkerum at synge i og der var god plads til alle på gulvet. Zita skrev: Kære Sangere🎶❤️🎶 Tusind tak for en dejlig koncert🙏. I gjorde det SÅ godt! Jeg smiler stadig og glæder mig allerede til…










