Diverse fotografer har haft travlt, for at forevige vores dejlige forårskoncert i Gudbjerg Kirke. Det var et dejligt stort kirkerum at synge i og der var god plads til alle på gulvet.

Zita skrev:

Kære Sangere🎶❤️🎶

Tusind tak for en dejlig koncert🙏. I gjorde det SÅ godt!

Jeg smiler stadig og glæder mig allerede til vi skal synge igen.🎶

Og tak for hyggeligt samvær bagefter.

Tak til Ally og Hermann for at vi må være i jeres hyggelige festsal.

Tak for kager og chokolade og hov…..vi glemte at synge……så her kommer den:

“TAG VOR SANGERHYLDEST I KLINGENDE TONER.

HURRA – HURRA – HURRA”.🇩🇰

Nu vil jeg ønske jer alle en Glædelig Sommer🌞🌻🌞 og håber vi alle ses igen den første onsdag i september.

Kærligst Zita🍀

HØR ET UDPLUK AF KONCERTEN: TRYK PÅ SANGENS NAVN

Here comes the sun

Norweigian Sunset

Når håbet grønnes

Sangen til Danmark

Så bliver der øvet på Jessica