Diverse fotografer har haft travlt, for at forevige vores dejlige forårskoncert i Gudbjerg Kirke. Det var et dejligt stort kirkerum at synge i og der var god plads til alle på gulvet.
Zita skrev:
Kære Sangere🎶❤️🎶
Tusind tak for en dejlig koncert🙏. I gjorde det SÅ godt!
Jeg smiler stadig og glæder mig allerede til vi skal synge igen.🎶
Og tak for hyggeligt samvær bagefter.
Tak til Ally og Hermann for at vi må være i jeres hyggelige festsal.
Tak for kager og chokolade og hov…..vi glemte at synge……så her kommer den:
“TAG VOR SANGERHYLDEST I KLINGENDE TONER.
HURRA – HURRA – HURRA”.🇩🇰
Nu vil jeg ønske jer alle en Glædelig Sommer🌞🌻🌞 og håber vi alle ses igen den første onsdag i september.
Kærligst Zita🍀
HØR ET UDPLUK AF KONCERTEN: TRYK PÅ SANGENS NAVN












