Syng dansk – Hesselager Kirke
Kære Sangere🎶🌞🎶
Onsdag den 25/3 mødes vi i Hesselager kirke. kl. 18 til opvarmning,
så vi er klar til koncert kl. 19.
Dresscode: Sort forneden og blåt eller grønt foroven.
Repertoiret er i kronologisk rækkefølge😉:
Fællessang: Hilsen til forårssolen
Fald min engel
Min sang til Danmark
Jessicas Sang
Fællessang: Den blå anemone
Skyklapper
I morgen er der også en dag
Norwegian Sunset
Fællessang: Lyse nætter
Sangen om langfart
Når håbet grønnes
Fællessang: Forårsdag
Livstræet
Du, som har tændt millioner af stjerner
Da der ikke er en “naturlig pause” undervejs, hvor koret kan sætte sig ned, tænker jeg, om de, der ikke kan holde til at stå så længe, kan sætte sig ned under fællessangene evt. på skift.
